Service Desk Consultant

Data dodania: 12.06.2023

Ogłoszenie wygasło. Aplikowanie wyłączone.

O ofercie
STAŻ PRACY

Regular

KATEGORIA

Support

LOKALIZACJA
  • Warszawa, Posag 7 Panien 1
MOŻLIWOŚĆ PEŁNEJ PRACY ZDALNEJ

Nie

Wynagrodzenie
B2B

7000 - 10000 PLN netto

Dzieło

---

Umowa o pracę

---

Opis Oferty

e-Xim IT S.A. jest dostawcą i wdrożeniowcem najnowocześniejszych rozwiązań w zakresie usług IT, wiodącym Partnerem amerykańskiego dostawcy oprogramowania - ServiceNow oraz firmą z wieloletnim doświadczeniem w zakresie rozwijania systemów klasy Enterprise. Firma oferuje wsparcie w zakresie wdrożeń, integracji, stałego rozwoju aplikacji i opieki serwisowej, jednocześnie dopasowując oferowane rozwiązania do indywidualnych potrzeb Klienta. Może pochwalić się licznymi, owocnymi projektami, za których sukcesem stoi zgrany Zespół Profesjonalistów, stale podnoszących poziom swoich kompetencji. Codzienne czerpanie z technologii ServiceNow pozwala firmie oferować rozwiązania, które ulepszają i automatyzują codzienne procesy biznesowe w wielu organizacjach, niezależnie od sektora ich działalności.

W związku z chęcią ciągłego rozwoju organizacji, poszukujemy osób chcących aplikować na stanowisko Service Desk Consultant.

Miejsce pracy: Warszawa Ursus (Diamond Business Park, ul. Posag 7 Panien 1)

Tryb pracy: praca na pełny etat w trybie hybrydowym – 3 dni w biurze i 2 dni zdalnie / tydzień (możliwość modyfikacji standardu po późniejszych uzgodnieniach z Team Leaderem)

Opis stanowiska:
• Codzienna praca z systemem / technologią ServiceNow,
• Realizacja zadań pierwszej linii wsparcia w tym m.in: diagnoza, klasyfikacja zgłoszeń, rozwiązywanie problemów technicznych Klientów,
• Monitorowanie procesu rozwiązywania zgłoszeń, śledzenie i pilnowanie czasów SLA,
• Współpraca z zespołami technicznymi przy rozwiązywaniu złożonych zgłoszeń,
• Telefoniczne i mailowe wsparcie Klienta,
• Praca z systemem helpdesk'owym,
• Udział w tworzeniu procedur i instrukcji dla użytkowników oraz scenariuszy testowych,
• Wykonywanie testów oprogramowania,
• Zapewnianie wysokiej jakości obsługi Klienta,
• Zapewnienie wsparcia informatycznego pracownikom,
• Administrowanie wewnętrznymi systemami firmy

Wymagania:
• Minimum roczne doświadczenie w pracy na stanowiskach 1 linii wsparcia (lub zbliżonych) – obsługa zgłoszeń związanych z zaawansowanymi funkcjonalnie aplikacjami i systemami,
• Komunikatywność,
• Znajomość budowy sprzętu komputerowego oraz środowisk serwerowych,
• Znajomość systemów operacyjnych MS Windows,
• Znajomość języka programowania JavaScript,
• Znajomość pakietu biurowego MS Office,
• Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
• Odpowiedzialność za realizację powierzonych zadań,
• Umiejętność pracy w zespole projektowym,
• Umiejętność szybkiego uczenia się i chęć podejmowania wyzwań

Mile widziane:
• Wykształcenie techniczne,
• Znajomość platformy ServiceNow lub innych systemów klasy ITSM, ServiceDesk,
• Doświadczenie w testowaniu aplikacji biznesowych

Co oferujemy:
• Stabilne warunki zatrudnienia,
• Wynagrodzenie na poziomie 7 000 – 10 000 zł netto (+ VAT) / mies. (B2B)
• Przyjazną atmosferę pracy w Zespole Profesjonalistów,
• Niekorporacyjne środowisko pracy,
• Pracę umożliwiającą codzienny kontakt z nowoczesnymi trendami i technologiami na rynku IT,
• Możliwość rozwoju zawodowego, osobistego, społecznego,
• Benefity pozapłacowe (opieka medyczna LUX MED – Pakiet Premium, Karta MultiSport / Kafeteria benefitów, ubezpieczenie na życie, lekcje języka angielskiego), szkolenia, imprezy integracyjne i wiele innych
• Dobrze wyposażone, kameralne biuro, w którym nigdy niczego nie brakuje.

Benefity
Opieka medyczna
Opieka medyczna
Pakiety sportowe
Pakiety sportowe
Ubezpieczenie
Ubezpieczenie
Budżet szkoleniowy
Budżet szkoleniowy
Nauka języka obcego
Nauka języka obcego
Elastyczny czas pracy
Elastyczny czas pracy
Owoce
Owoce
Chill room
Chill room
Darmowy parking
Darmowy parking
Miejsce na rower
Miejsce na rower

Aplikuj

Aplikuj

Udostępnij